1234567891011121314151617181920

Jag saknar min kamera. GAAAH. Vill ha den nununu.

Var nere på stan lite snabbt, och när vi var i en av butikerna börjar introt till Only You (dock en dålig version) spela.. haha. Jätteskumt. Only You - Joshua Radin ska det vara!
(för er som inte vet, så sjöng vi denna på musiken idag)
Jag och mini körde step idag på friskis. Jag tror aldrig jag varit så svettig i hela mitt liv! Svetten bara rann. Hahah. Kanske låter lite skabbigt (;
Fick hem mitt bankkort idag med! det var fult. Orangeprickigt typ.. VISA ung. lol.

Nu har jag inget mer att berätta faktiskt. Jag återkommer.. snart. Nu ska jag se Ugly Betty och sen AA (:
Have a good night people.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0