It's alright with me













Sådärja. En bildbomd med massor av gamla bilder. Kameran är på lagning så några nya bilder kmr inte att finnas på ett tag.
Jag känner att jag absolut borde bli bättre på att skriva. Men jag har ingen inspiration.. faktiskt.
Idag var vädret superfint, och det är då jag har som mest inspiration, men typiskt nog hade jag ju då självklart ingen kamera till hands. Stanat lite idag, köpte en klänning, fy på mig. Riktigt varmt var dte ute också, la mig och solade och läste tidningar i trädgården sen. redigt mys. Idag fyller också mina tjockisar till tvillingar tonåringar, grattis ffs!
Imorgon kommer två av mina kusiner, får se vad som händer då!
I'll be right back, As soon as possible (: big kiss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0