sjuker

Nej, nu har jag varit borta här länge! Men nu är det så att jag gått och fått halsböld (inte riktigt så allvarligt som det låter, det är typ en halsfluss fast det gör mkt ondare) .. så nu har jag varit hos doktorn och fått 6 flaskor penicillin, några smärtstillande plus alvedon och massa olika halstabletter. Det är verkligen trist att vara sjuk när det är så fint väder ute! Igår satt jag inne hela dagen och kollade på tv/sov.. det enda jag käkade under hela dagen var lite vaniljyoghurt. Fast senare på kvällen när jag käkat alla mediciner lyckades jag få i mig lite pizza (: Nu är jag ganska hungrig med faktiskt, men det får vänta.. ska till doktorn first, och antagligen kötta upp min hals ännu mera. Gissa om jag svimmade? nej, det gjorde jag faktiskt inte, but it was close.
Detta blev nog jordens segaste inlägg, nu ska jag käka ännu fler halstabletter. hej på er!


Inte länge sen det såg ut såhär..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0