HELLOOO

Hejhopphallå.
Drog ner till stan idag och köpte jeansleggings.. mina gamla från only håller på att falla sönder, inte så konstigt, de är ju typ 1 år gamla och  väääldigt flitigt använda. Köpte ett par vanliga mörkblå, inte lika fina som mina gamla, men de får duga (: Även ett linne fick hänga med hem.
Lite senare stack nina och jag till Iva, för Kakbank. Massor av kakor och trevliga människor. Smålandsposten kom och hälsade på också! Jag är fortfarande mätt efter alla kakor&bullar och allt.
Lite halft sjukis är jag också. Jag låter lite som en målbrottspojke.. med ett inslag av baryton, haha jacob!
Dock är det snart påsklov ju, bara 2 veckor och sen wiiiiiiii!



Jag i typ.. torsdags? Mobilen får funka.. kameran är still. Fuckad.


Kommentarer
Postat av: johanna

Vart köpte du jeanslegginsen någonstans?

2009-03-31 @ 15:28:36
URL: http://shopaholicjojjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0