RANDOM

Det händer inte tillräckligt mycket i mitt liv för att jag ska kunna skriva ned det här.. om någon vill anteckna så har vi kemiprov på torsdag (mums). Som jag borde plugga på, men istället sitter jag här as usual (fy ellen, fy).
I och för sig kan man ju inte vara annat än glad nu när snön är borta och VÅREN på väg = tygskor. vårjacka. TUNNA strumpbyxor. solbrillor. skrikiga kläder. MUMS på det.


Den här är typ ny. moooooooooonkey. screamy.


sommar jajajaja. tjötatjöta.


också sommar.

låtar att knarka; Lily allen - The fear, Coldplay - Life in technicolor 2, The kooks - Do You Wanna - Mr.maker - Shine On, Laleh - Simon says, Billie The vision and the dancers - Summercat, Melissa horn - Långa nätter
-- där har ni lite tidsfördriv!

kemi var det... Tjolahopp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0