Your Biggest fan


Jag har nya byxor! jag ser lite ut som en kille i dom, och så måste jag ha bälte för annars åker de ner.. men what the häck!


Ny denna med. Från MQ. Den är inte så rosa som den ser ut..


Från fina farmor.



Byxorna och tröjan köptes igår. Skorna fick jag idag av farmor.

Igår blekte vi Minis hår och kollade GH (greveholm). Och den är verkligen värd att citeras! "Men Leif, du har ju ett hål i handen!" "Jag ska slicka frimärken på kommunen, jag får 2 öre för varje frimärke. Det är ett toppenjobb!" Jag kan typ alla repliker utantill nu, kanske inte så konstigt iofs. Hörde att Caroline Ugglas gick vidare till finalen.. mja. Vad ska man säga? RÖDA RÄVEN SKULLE DET VARIT. Tack och hej.

Kommentarer
Postat av: Majja

Den rosa tröjan var hur fin som helst! :D

2009-03-11 @ 17:01:51
URL: http://mijimas.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0