MGMT






HELLOOO.
Känns som att det var flera veckor sedan jag skrev här.. fast det bara var två dar sen. Fast tiden går så himla fort nu, inte långt tid kvar tills vi slutar 9an och på TC!  sommarlov och en massa kul innebär det! därefter gymnasiet ..
Har haft musikaluppspel hela dagen i princip, 2 föreställningar för 8orna. Och imorrn är sista! det ska bli kul iaf.
Jag har fotat ny bild till mitt leg eftersom den förra inte fungerade tydligen.. aja, då slapp jag den förra bilden som var riktigt hemsk, dock var denna inte heller särskilt fin heller, men den duger.

Nu ska jag fortsätta lyssna spotify, just nu MGMT - kids (:

Kommentarer
Postat av: trixie

fin :D

2009-05-13 @ 18:21:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0