NYHETER













Lite nya grejer de ja. Solbrillor,tröja, skor, mascara.. mest nödvändigheter (a)
Har stanat en del idag, mest kollat runt. Hittade en superfin klänning, men självklart var den slut i min storlek !
Shoppinggalningen inom mig skriker, haha. Har förresten köpt en såndär blondspray, det blev faktiskt jättebra och ljust! (eller så äre jag som inbillar mig att det blivit ljusare) super nöjd vart jag iaf (y)
Snaaaart (dvs. 1 ½ h) så ska jag dra mig bort till friskis för ett pass. Känns som att det behövs, jaao.
En jobbig skolvecka väntar med fysik&engelskaprov plus franska"redovisnig". Nej, nu sitter jag och ordskiter känns det som. Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: ellen

sv: åhhh, tack sötnos!

2009-05-24 @ 18:28:28
URL: http://www.ellenheltenkelt.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0