SWEEET 16 BABE











IDAG FYLLER FINASTE IVA SWEEET 16! :D vi har så mpnga minnen/bilder tillsamans att det skulle at hela mitt liv att berätta, men ett STORT grattis är du mer än värd. You know i love you babe.

Denna helgen har vart helt kanon, verkligen. Ivaparty, tårtmums(och tårtkrig :D), och allmänt mys, i like. Skola imorrn dååå, nooo.
och allmän fakta, jag råkade köpa en sandal i strl 36 och den andra i 37.. det förklara vrf den kändes trång på ena.
fastän mitt humör är på topp, så sänkts det lite av min allergi. Sjukt jobbig tid är det just nu, är typ allergisk mot alla pollen som finns.. sjuke trött blir jag av medicinen och allt nysande, rinnande näsa och ögon. Fan i helvetet säger jag. Och det ska jag stå ut med i cirkus 1 ½ månad till. Fuck. (sorry för mina ordval :D)´

PUSS PÅ IVA! och trixie, min medhjälpare till den fantastiska festen ;)

Kommentarer
Postat av: IWIIISSS

TACK ELLLS :D <3333

2009-05-11 @ 16:03:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0