paaaardey






enda bilden från igår.. det suger i know. men vågade inte ta med systemen, inte så kul med regn + systemkamera.

Nu kan jag äntligen tala om varför det inte uppdaterats här, pga. ivas lilla surprise (hon fyller sweet 16 imorrn!), och det har verkligen varit fullt upp eftersom iva varit så omständig, haha, skojar bara.
Blev iaf skitbra till slut, trots det skitdåliga vädret. Idag är jag dock skittrött, kom hem ngn gång vid halv 2 igår.. och vaknade 7, och kunde inte somna om! jag tror jag pratade lite för mycket igår, för jag var skithes och hade ont i halsen när jag vaknade, dessutom luktade jag som en rökt korv(vi lyckades fixa en eld, eller ja, inte jag men andra duktiga människor, dock inte grillkungen), det gillar vi! ;) yes, fler grillfester ska det absolut bli! Sjukt kul att dardi kom med :D
Nu ni, ska jag försöka leta upp en båt! jag vill båta(ja, jag är extremt bra på svenska ;)) ha det så bra så hörs vi snart igen!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0