vi ska sy och vi ska klippa..





Självklart kan jag sy. Detta är så bildbevis på vad jag lyckades åstadkomma under en timme på syslöjden! (kjolen då givetvis..) resultatet får man tycka vad man vill om, hur som helst så är det hemska fysikprovet avklarat vilket känns sjuuukt bra! Inte långt kvar till sommarlov, inte långt.. men kommer sakna tc och klassen ju. Har fixat 200 biljetter till avslutningsfesten, och fått reda på att mitt MVG i franska är säkrat. Fullträff. Imorgon äre orientering för hela slanten, och tydligen ska det regna.. som vanligt när det är utedagar på G. Jag och min kompanjon trixie valt den svåra banan.. hmm. Undrar hur detta ska sluta?! inte nog med det så ska vi käka skolans äckliga piroger. YA. Nu ska jag sluta klaga, vi höres människor!

Kommentarer
Postat av: emma.

sv: skitsöt kjol =)

2009-06-05 @ 12:18:24
URL: http://emmalindbloms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0